Wednesday 29 February 2012

29 februari 2012

belated bithday siapakah hari nie?? humm epy birthday lah kpd yg berkenaan...

so today no class no practical..yeahh!! so happy.. kat uni aku ada event . anjuran fakulti nursing..boleh lah dikatakan meriaaaahhh lah gak. even nursing y wat,fakulti lain digalakkan join too..meriah lah gak.. ada jualan kecil2... first destination kami, ICE blanded by Puan Mas,Pn Alene dan beberapa lg geng mereka..syok ahh gak..aku minum chocolate blended..same gak an sanah,dayah n ira...

masa nak pi uhy,aku ingatkn geng aku da naik bas. rupanya blum lg..dah sudah aku yg tinggalkan mereka sebelum mereka meninggalkan aku...mana aku nak tahu y mereka lambat naik.. huhukkk...sudahnye aku lah yg sampai dulu at waziria uh.. tp aku baik hati..hikhik <perasan> aku tunggu dyorang at ATM..al maklum lah,asal nak shopping ATM lah yg menjadi mangsa kami....

kami lepak sama,makan sama,jalan pon sama sama .. tak lama pon kami pi.. jap je..untuk memenuhi waktu yg dibuang aje..hahah.. bile sampai sana, kami jumpalh abg senior kami nie..abg faiz..cehh abg lah sangatkan...memey pon.. lau x ditakdirkan prctical kami x sama dgn abg faiz ni,kami x rapat pon..dan x adalah berdengki degki..dia uh suka sakat org..pg2 lagi aku da kena perli dgn dia..alahaiii,,sabo je lah...

first time aku makan songlam.. songlam uh sejenis makann dr tHAiland or siam.. sedap lah gak..niat hati nak makan kerabu. tp tangan memilih songlam plak... memey sedap!! rm4 je..ok lah uh..bukan selalu dapat makan bnd2 y pelik nie.. tp y penting HALAL...

urmm..nth apa lg aku nak katakan..ni j kot..ohhh yee, pg tadi ada orang ucap " selamat pagi cinta".. aku juga dikejutkan dgn " bangun2 solat subuh..bangunlah..uh setan nye banyak uh ajak tdo aje..bangun,lawan kata setan uh "...hik hik,,aku bangun taw n solat subuh seperti biasa...

 ok guys, see u again.. blog yg bosan kot..sorry to say,xada picture lah nak upload.... assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment