Friday 17 February 2012

buah hati pengarang jantung hatiku...

 malam nie j dah 2 post aku tulis blog..apa orang kata,sedang hangat dan gian menulis lah katakn..aku baru je nak belajar wat blog nie semua.x mahir lagi...ad sesapa yg baik hati suci dan murni untuk ajar aku mmbuat dan mencantikkn blogku yg x sweet nie? heheh aku mengalu alukan kehadiran si dia itu..thanks so much...


  hah nie lah keluarga aku..aku yg paling kiri,ibu,adik bongsuku,ayah,adik ke2 dan yg bawah adik ke3...
gambar nie disnap oleh cousinku.time raya at uma pakcikku muar...tema kami tahun 2011..tp sleknya adikku boleh pakai plak tdung kuning..kan dah lari tema..haha... seriously aku sayang giler amat pada mereka... muahhh...



ok nie aje setakat nie... nak g iron baju sok ada keje.. see u all again.. assalammualaikum ..:)

No comments:

Post a Comment