Tuesday 28 February 2012

jakun ke aq...

nadia dan sawah
cantik x pemandangan belakang uh? sumpah bagi aku memng cantik..al maklum lah first time nampak jejakkan kaki di sawah... untunglah aku sambung stdy at utara ni....lau x , x merasa lah aku nak jejakkn kaki di sawah ni...



lintah? pacat? xada pon.. aku x kena ggt pon masa first time pijak sawah uh..hik hik orang kata geli lah,takut lah.... tp aku x kena pon ..hehhe mungkin pacat n lintah tu suke aku p sawah.. itu y meka wat baik plus malu nak ggt aku..hahah < riak sungguh> hishhh....













nie kak my..akak aku,roomate aku merangkap housemate aku..sabah bah dia....jalan sawah nie bukan ye ber TAR..so,kalau da sakan berjalan at sawah uh,melekat melekit lah tanah at tapak kasut kami.. so ,nielah time nye tok bersihkan segala tanah yg melekit dan melekat di tapak kasut selipar kami ..hikhik.. :)
mucox and nadia   




hah nie lah aku dan kawan aku... asal dr jauh,,merantau stdy di tempat org..jauh plak uh..tp apa boleh wat,sudah rezeki kami...syukur.......      walau jauh kami tercampak, kami tak pernah lupa asal usul kami.....johor always in our heart.... LOve u                






No comments:

Post a Comment